Hieronder leggen we uit hoe je de koppeling met Accept tot stand brengt.
1. Inrichting in Accept
Start het Accept programma en kies de boekhouding welke u wilt koppelen met eConnect.
Ga naar Beheer -> Administratie -> Instellingen
Open het mapje eFactuur en open het mapje eConnect
U dient hier de instellingen voor de koppeling met eConnect in te voeren.
Leg uw gegevens vast. Na elke ingave/aanpassing drukt u op de enter-toets.
- Zet het vinkje aan bij “Gebruik API versie 3”
- Voer uw e-mail adres in dat gebruikt wordt voor eConnect.
- Voer de applicatie sleutel en geheime sleutel in welke u verkregen heeft bij stap 2: Verbindingssleutels aanmaken in eConnect.
- Indien u ook inkoop en verkoop facturen wilt ophalen geef dan de mappen in waar deze documenten opslagen dienen te worden.
- U kunt het ophalen van deze documenten beperken door een vanaf datum in te voeren. Bijvoorbeeld: 28-11-2020.
- Geef bij ID uw Bedrijf ID in, dit is het XCNL nummer welke u vindt onder het kopje Organisaties op het platform.
- Voer tenslotte uw afzender gegevens in. Bij land geeft u NL in. (of een andere landcode indien van toepassing)
Kies tenslotte voor Opslaan en bevestig door op Ja te klikken.