Aanmelden en registreren bij eVerbinding

Om elektronisch te kunnen factureren is het nodig een omgeving met gebruikersaccount aan te maken bij eVerbinding. Hieronder leggen we uit hoe je dit kunt doen.

Stap 1

Om te starten met eVerbinding ga je naar https://platform.everbinding.nl hier kun je je aanmelden door je klikken op “Creer een nieuw account” . Vul vervolgens het e-mailadres in.
Indien er een e-mailadres van het werk bekend is, dan graag daar gebruik van maken. Als het mogelijk is een gedeelde omgeving te gebruiken zoals facturen@eigendomein.nl, dan is het aan te raden dit te doen. Zie voor meer informatie: ‘Aanmaken van een gebruiker‘.

Klik daarna op ‘Registreer‘.

Registreren stap 1

Je ontvangt een e-mail om je registratie te bevestigen.

Registreren stap 2

Stap 2

Open nu de mailbox van het opgegeven e-mailadres. Klik op de link ‘Activeer je omgeving‘ in het e-mailbericht om je eVerbinding omgeving te activeren.

Stap 3

Het volgende scherm opent in je browser. Je kunt hier je gebruikersnaam en wachtwoord opgeven.
Vink ook de melding aan dat je akkoord gaat met de voorwaarden. Klik daarna op ‘Registreer‘.

Registreren stap 4 gebruikersnaam wachtwoord

De registratie is nu voltooid. Je ontvangt hier ook een bevestiging van per e-mail.
Klik op ‘Ga verder in eVerbinding‘ om je omgeving verder in te stellen.

Registreren stap 5 ga verder

 

Ga verder met het instellen van je omgeving.