Conversietaak afgekeurd, wat nu?

Is de conversietaak afgekeurd met een bepaalde reden? Dan vind je de uitleg van de redenen onder andere op de volgende pagina waarom kan mijn factuur niet worden verwerkt? De conversiedienst van PDF-facturen is erop ingericht zoveel mogelijk facturen te kunnen verwerken, zodat de ontvanger verder kan met de administratieve verwerking.

Mocht het documenttype bijvoorbeeld onjuist zijn, dan kun je de factuur opnieuw insturen naar het juiste e-mailadres. <kvk>@inkoopfacturen.everbinding.nl of <kvk>@verkoopfacturen.everbinding.nl.

De status van de conversietaak wijzigen naar ‘klaar voor verwerking’ of een andere status heeft verder geen invloed. Als het document is afgekeurd, dan is de enige optie om hem opnieuw in te sturen. De conversiepartner zal het document niet opnieuw in behandeling nemen. Het document wordt gecontroleerd op DocumentId en is al eerder afgekeurd.

Mocht de afwijzing onterecht zijn en moet de conversiepartner hem opnieuw beoordelen, dan ontvangen wij graag het document via onze supportvraag met het verzoek dit bij de conversiepartner te laten controleren.