eVerbinding transactietegoed opwaarderen

Het transactie tegoed is te vinden onder ‘Mijn omgeving‘ (alleen beschikbaar voor de beheerder(s) van een omgeving), elke organisatie in deze omgeving maakt gebruik van dit tegoed. Het actuele saldo wordt rechtsboven weergegeven. Wanneer je transactiesaldo op ons platform op is, stellen wij je daar via e-mail van op de hoogte. Je ontvangt een verzoek tot opwaarderen.

Handmatige opwaardering

Ga naar ‘Mijn omgeving‘ en klik vervolgens op de groene button ‘Betalen en opwaarderen‘. In het venster dat verschijnt kan een bedrag worden gekozen of vrij worden ingegeven. Dit tegoed wordt als Prepaid tegoed bijgeschreven op het platform, latere restitutie is niet mogelijk. Zie hiervoor punt 5.4 in onze algemene voorwaarden.

opwaardering saldo

Het saldo aanvullen kan voldaan worden via iDeal. Na betaling is het saldo direct opgewaardeerd. Een andere mogelijkheid is opwaardering door middel van een factuur. Deze factuur is direct beschikbaar in het ‘Postvak In’ van de gekozen organisatie*, het saldo is direct opgewaardeerd.

Automatische opwaardering

Er kan ook een automatische opwaardering worden ingesteld. Dit kan door in ‘Mijn omgeving’ te klikken op ‘Bewerken‘. Let op: dit kan alleen als de gebruiker beheerder is van de omgeving.

 

automatische opwaardering

De opwaardering stuurt automatisch een factuur naar de gekozen organisatie, deze factuur komt in het Postvak-in van de gekozen organisatie op het platform. Bij het ingeven kan ook een eigen ordernummer worden ingegeven mocht dat administratie op basis van orders worden uitgevoerd.

*Afhankelijk van de instellingen van het gebruikersprofiel, ontvang je een e-mail die je op de hoogte brengt dat er een nieuwe factuur klaar staat in het Postvak-in van de organisatie. Die is op het platform te raadplegen, middels de link in de e-mail ga je direct naar de factuur.