Ja! Als opleider ben je via een eConnect-account ook in de gelegenheid om in het kader van de STAP-regeling, inkooporders van het UWV te ontvangen. Het UWV stuurt deze inkooporder via het Peppolnetwerk als e-Order naar desbetreffende opleider.
Aan de hand van deze ontvangen e-order kun je vervolgens het UWV een e-factuur te sturen.
Volg voor het aanmaken van een account op het eConnect-platform eerst onderstaande stappen:
1. Account aanmaken. 2. Toevoegen en activeren van een organisatie.
Om vervolgens bij je organisatie de optie e-orders ontvangen aan te zetten dien je hiertoe een verzoek in te sturen naar: Supportafdeling.
Wanneer bij e-documenten alle vinkjes op groen staan, is je account compleet en ben je klaar om de e-orders van het UWV te ontvangen.
Let op: er dient wel voldoende transactietegoed op je account te staan.
Het tarief voor het verzenden van e-orders vanaf het platform en vanuit je softwarepakket begint vanaf 60 cent per document.
Dit tarief geldt ook voor het ontvangen van e-orders.