Nieuwe ‘Look and Feel’

We zijn bij het ontwerp van de nieuwe uitstraling van het platform zoveel mogelijk uitgegaan van het ‘minder-is-meer’ principe. Dus mínder zichtbare knoppen en méér inzicht en functionaliteit per oplossing. Doordat we voor elke oplossing een app hebben gemaakt, is het aantal clicks substantieel verminderd en heb je veel sneller de benodigde informatie. Zo kom je snel bij de inkoopfacturen, taken, feeds en verkoopfacturen van je omgeving of een specifieke organisatie.
look and feel

Wanneer je voorheen naar ‘Documenten’ ging om een nieuwe (model) factuur aan te maken, ga je nu naar de app ‘Verkoopfactuur’. Ook zullen een aantal dingen anders worden genoemd. Deze wijzigingen worden toegelicht op de pagina: ‘Andere naamgevingen‘.

De apps in het platform sluiten aan bij de oplossingen van eVerbinding. In elke app is alle functionaliteit ondergebracht die voor deze oplossing van toepassing is. Je begint in de app met een vast dashboard waarin je tot op factuurniveau kunt doorklikken.
Dashboards
Onze apps in vogelvlucht

  1. Verkoopfactuur
    Alles in de context van de verkoopfactuur. Uiteraard begin je met een dashboard. Je kunt met de functie “Model facturen” heel simpel terugkerende facturen verzenden. Een nieuwe verkoopfactuur maken en veilig verzenden via Simplerinvoicing? Het kan vanaf je laptop, je tablet of je smartphone. Overal en altijd. Het archief verkoopfacturen, bewaren we met het oog op de wettelijke bewaartermijn, standaard minimaal 7 jaar. Met de vooraf gedefinieerde filtering kun je in één oogopslag zien welke status de factuur bij de ontvanger heeft.
  2. Inkoopfactuur
    Ook hier is het dashboard je startpunt. Je ziet gelijk welke facturen er nog goedgekeurd moeten worden voor betaling. Zo kun je op een smartphone de procuratie van je openstaande posten doen. Doorklikken tot aan de factuur is standaardfunctionaliteit. Het mooiste is natuurlijk als je een softwarepakket hebt gekoppeld aan je eVerbinding omgeving. Dan staan alle facturen gelijk ook in je administratieve software.
  3. Conversietaak
    Pdf- of papieren facturen worden geconverteerd tot een UBL factuur. Van alle ingestuurde hybride facturen is in de conversietaak-app precies te volgen welke status dit document heeft. Is een factuur dubbel ingestuurd? Wij ontdubbelen. Spookfacturen? Wij detecteren, en laten het je weten. Het overgrote deel van de ingestuurde facturen (ruim 98%) krijgt de status “succesvol verwerkt”, wat betekent dat deze factuur in je factuurarchief (inkoop én verkoop) is te raadplegen.
  4. Onkostendeclaratie
    Als werknemer van een bedrijf kun je jouw onkostendeclaratie als e-factuur naar je werkgever sturen. Met onze onkostendeclaratie-app heb je als werknemer een standaard declaratieformulier, met de mogelijkheid om direct een bijlage of foto bij te voegen. Voor werkgevers is het verwerken en betalen van deze declaratie heel eenvoudig. Een duidelijke win-win situatie.