eVerbinding Support
  • Home
  • Teamviewer
  • Platform
  • Supportvraag

Welkom bij eVerbinding Support

Partnerschap uitgelegd

  • Gemaakt op 30 december 2019
  • Door Support
  • Categorie Gebruik & functionaliteiten, Intermediairs / Accountancy, Platform
eVerbinding heeft een driehoeksverhouding: een ‘omgeving, een gebruiker en een organisatie’. Binnen een omgeving kunnen meerdere gebruikers zijn met hetzelfde domein e-mailadres. Een gebruiker kan dan binnen de omgeving toegang krijgen tot één of meerdere organisaties.
Indien nodig kan er tussen twee omgevingen een partnerschap worden gemaakt. Bij het aangaan van een partnerschap wordt er gekozen met welke gebruiker een verbinding wordt aangegaan. Zodra een gebruiker binnen de omgeving waarmee een partnerschap is aangegaan gevorderde gebruiker of beheerder is, dan kan die toegang krijgen tot een organisatie van een andere omgeving.

Intermediairs

Voor intermediairs ontstaat een partnerschap automatisch bij het accepteren van het machtigingsverzoek.

(A) Verstuurt een machtigingsverzoek naar (B) om de organisatie te activeren met een softwarekoppeling van en naar het softwarepakket.

A kan nu B uitnodigen voor een organisatie in de omgeving in A.
B kan nu ook A en al hun relatiemanagers uitnodigen voor de organisatie in de omgeving van B.

Wat wij hebben geconstateerd dat dit alleen lukt nadat B is uitgelogd en opnieuw is ingelogd.

Nu kan het zijn dat een gebruiker/relatiemanager (C) later toegevoegd wordt aan de bestaande omgeving. Ook kan er een machtigingsverzoek gestuurd zijn naar C maar omdat de omgeving al bestond, de organisatie al geactiveerd was en er al een partnerschap was, is er geen verbinding gemaakt tussen A en C. Hierdoor kan C de gebruiker A niet uitnodigen binnen de organisatie*.

*Het zoekscherm probeert te zoeken naar personen waar al een verbinding/relatie mee is gelegd.

Oplossing is om alsnog te verbinden met persoon C door te gaan naar ‘Partners > naam groep > tabblad Relatiemanagers > Verbind achter de naam van de klant’

Categorieën

  • Starten met eVerbinding
  • Software koppelen - kies je softwarepakket
  • FAQ
  • Gebruik & functionaliteiten
  • Intermediairs / Accountancy
  • Platform
  • Meldingen
  • Instructiefilmpjes

Meest gelezen

  • Aanmelden en registreren bij eVerbinding
  • E-facturen versturen via het platform
  • Waarom kan mijn gemailde factuur niet worden verwerkt?

Meest recente

  • Koppelen met Yoobi
  • Koppelen met Yuki
  • Koppelen met Mysolution
© Copyright 2021 eConnect International B.V.